Ahad, 20 Oktober 2013

Hitam Menawan ♥ Ros Pensel

Assalamualaikum. Apa khabar semua? 

Tentu ada yang sedang dibuai mimpi ketika ini. Awal pagi Ahad ini, saya ingin kongsikan koleksi ros pensel yang menghuni lemari pml saya.

 Sebenarnya, ini cinta pandang pertama.
Nampak je terus meminang. Alhamdulillah, tuannya sudi untuk melepaskan aladin ni.. Hantarannya memang tinggi, namun karena hati dah berkenan, kututup dua-dua mata.

Semasa tiba di teratak saya, aladin ini hanya bertutup bulat. Alhamdulillah, setelah beberapa bulan berjaya juga saya mendapatkan tutup yang sepadan untuknya. Tidak lama selepas itu, ada pula yang sudi melepaskan pinggan kek untuk saya menambahkan koleksi. Alhamdulillah, gembiranya hati tak terkata.

 
Ini saja item ros pensel yang ada dalam koleksi saya. Harap-harap selepas ini adalah rezeki untuk bertemu dengan kaum kerabatnya yang lain. Paling dihajati sudah tentu cawan dan piring kuih.


Ini sahaja buat kali ni. 
Jumpa lagi...


1 ulasan:

PCL berkata...

nampak klasik..susah cari ni. salam singgah dari www.nazlee.com