Ahad, 22 September 2013

Tentang Saya...

Assalamualaikum dan salam mesra daripada saya, Norsalmi Abdul Rahim, penulis blog ini. Boleh panggil saya dengan apa jua panggilan yang dirasakan sesuai; Nor, Salmi, Mi, atau panggil saja ibu.  

Saya berasal dari Jerantut, Pahang dan merupakan anak sulung daripada sepuluh orang adik-beradik. Saya adalah seorang isteri berkerjaya serta ibu kepada tiga orang puteri dan dua orang putera.

Hobi menjahit, menghias rumah, membaca dan mengumpul pinggan mangkuk lama mendorong saya mewujudkan laman maya ini. Saya berharap Teratak Impian ini akan menjadi medium untuk berkongsi minat dan hobi dengan rakan-rakan pengunjung.

Moga perkongsian di laman ini dapat dimanfaatkan bersama-sama. Andai ada bicara yang menguris rasa, harap diberi teguran kerana saya hanyalah insan biasa yang tidak lari dari melakukan kesilapan. 

Terimalah bicara saya seadanya..


 

Tiada ulasan: