Isnin, 23 September 2013

Akhirnya berhasil juga...

Setelah mencuba dan terus mencuba, akhirnya menjadi juga sarung tisu ini. Mula-mula tu, terkial-kial juga, maklumlah belum pernah buat. Banyak kali juga terpaksa buka jahitannya.

Untuk sarung, saya gunakan kain English cotton bercorak bunga ros kecil manakala untuk riben, saya gunakan kain cotton petak-petak kecil warna sepadan dengan sarung.

 
Bahagian bawah sarung tisu ini saya kemaskan dengan renda berwarna putih.

 
Rasa amat gembira kerana akhirnya dapat juga saya hasilkan sarung tisu ini. Kini, sarung tisu ini dahpun menjadi milik orang. Sekarang saya dalam usaha mereka satu lagi sarung tisu. Insyaallah akan saya kongsikan di sini setelah berhasil.
 


1 ulasan:

Unknown berkata...

As salam Kak Salmi,

Cantiknyeeeee... sy mmg sukalah english2 design ni! Pandai akak buat :)